خبرنگاران دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند

به گزارش گروه سرگرمی، تهران- خبرنگاران- علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت شامگاه شنبه در توئیتی از تعطیلی بعضی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های استان های تهران و البرز تا آخر هفته به منظور جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت دائم استرالیا بعد از تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا وهاب زاده در این توئیت خاطرنشان کرد: تمامی دانشگاه های استان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشتر از تعطیلی کلاس های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی تا سرانجام هفته خبر داده بود.

کیانوش جهانپور در توئیتی گفته بود: با ابلاغ وزیر بهداشت، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و سایر واحدها و موسسات آموزش عالی هم عرض تابعه در استان های تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا سرانجام هفته تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 28 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 5 نفر بر اثر این ویروس فوت نموده اند.

شیوع ویروس کرونا در استان های قم، مرکزی، گیلان و تهران منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در این استان ها و بعضی استان های همجوار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 787

به "خبرنگاران دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید