خبرنگاران ابتلای 14 نفر در 6 شهرستان آذربایجان غربی به کرونا طی24 ساعت گذشته

به گزارش گروه سرگرمی، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 14 نفر دیگر در 6 شهرستان استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

خبرنگاران ابتلای 14 نفر در 6 شهرستان آذربایجان غربی به کرونا طی24 ساعت گذشته

دکتر جواد آقازاده روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از این تعداد ابتلای جدید، آزمایش پنج نفر در بوکان، سه نفر در هر یک از شهرستان های ارومیه و نقده و یک نفر در شهرستان های شاهین دژ، میاندوآب و پیرانشهر مثبت شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان های خوی، مهاباد، سلماس، سردشت، ماکو، چایپاره، اشنویه، چالدران، پلدشت، شوط و تکاب گزارش نشده است.

وی گفت: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به 139 نفر، بوکان 55 نفر، خوی 36 نفر و شاهین دژ 25 نفر رسید.

وی گفت: همچنین تا به امروز 19 نفر در میاندوآب، 17 نفر در هر یک از شهرستان های مهاباد و تکاب و 16 نفر در نقده به کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان های آذربایجان غربی تعداد مبتلایان تک رقمی بوده به طوری که کرونای 9 نفر در سلماس، هشت نفر در هرکدام از شهرستان های سردشت و ماکو و 6 نفر در پیرانشهر مثبت اعلام شده است.

وی گفت: همچنین تا به امروز چهار نفر در چایپاره، چهار نفر در اشنویه، 2 نفر در چالدران، یک نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگاران 367 نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تا به امروز 23 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 866

به "خبرنگاران ابتلای 14 نفر در 6 شهرستان آذربایجان غربی به کرونا طی24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلای 14 نفر در 6 شهرستان آذربایجان غربی به کرونا طی24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید