خبرنگاران آسفالت معابر همدان نامناسب است

به گزارش گروه سرگرمی، همدان- خبرنگاران- رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شرایط آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر نامناسب است گفت: مدیریت شهری باید نسبت به بهسازی و مرمت آسفالت خیابان ها اقدام کند.

خبرنگاران آسفالت معابر همدان نامناسب است

علی رحیمی فر روز یکشنبه در نشست آنالیز شرایط بودجه سال 99 شهرداری همدان گفت: بارندگی های مداوم نیز باعث ایجاد چاله و دست انداز در سطح معابر و خیابان ها شده و بهسازی آن بسیار حایز اهمیت است.

عضو شورای شهر همدان اظهار داشت: آسفالت ورودی اصلی جهت ملایر به همدان نیز از شرایط نامطلوبی برخوردار است و در آستانه سال جدید باید هرچه سریعتر ترمیم و اصلاح گردد.

رحیمی فر با اشاره به اینکه بعضی کوچه ها نیز با بارش های اخیر باعث ایجاد حفره های بزرگ شده است، گفت: شهرداری نسبت به پوشش و آسفالت این شرایط نیز اقدام کند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی همدان نیز با انتقاد از ساخت و سازهای غیر مجاز در بلوار امام خمینی (ره) گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه در حال اجرا است و مدیریت شهری نظارت و برخورد لازم را نمی کند.

نرگس نوراله زاده اضافه نمود: شهرداری فقط یک هفته برابر این ساخت و سازها ایستادگی کرد اما سپس نسبت به برخورد لازم بی تفاوت شد.

وی اضافه نمود: اگر ساخت و ساز در این منطقه آزاد شده، باید با مجوزهای قانونی انجام گردد اما اگر قرار بر احداث نیست، چرا شهرداری نظارت و برخورد را رها نموده است.

نوراله زاده اظهار داشت: ساخت و سازها باید به کمیسیون ماده پنج ارجاع شده و مجوز اخذ نمایند تا بتوانند بدون دغدغه بناهای خود را احداث نمایند در غیر اینصورت از شهرداری می خواهیم که برخورد قانونی داشته باشد.

نشست آنالیز و تغییر در شرایط بودجه سال 99 شهرداری همدان در حوزه مناطق و سازمان ها همچنان ادامه دارد و هنوز برای تصویب نهایی به کمیته انطباق ارجاع نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 818

به "خبرنگاران آسفالت معابر همدان نامناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آسفالت معابر همدان نامناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید