جیمز متیس: تفرقه بزرگترین تهدید داخلی آمریکا است

به گزارش گروه سرگرمی، وزیر دفاع سابق آمریکا با اشاره به جدی بودن چنددستگی در این کشور خاطرنشان کرد تفرقه داخلی، بزرگترین تهدید برای جامعه آمریکایی محسوب می گردد.

جیمز متیس: تفرقه بزرگترین تهدید داخلی آمریکا است

به گزارش، به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، ژنرال جیمز متیس، وزیر دفاع سابق آمریکا، تفرقه داخلی را بزرگترین تهدید برای جامعه این کشور توصیف کرد.

وزیر دفاع سابق آمریکا در بخشی از نخستین مصاحبه زنده تلویزیونی اش از زمان استعفا از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با سی بی اس درباره تروریست های داعش گفت: چالشی که امروزه با آن روبرو هستیم این است که تروریسم، تهدیدی همه گیر است. این تهدید واقعا وجود دارد و واقعیت دارد.

جیمز متیس در ادامه درباره اینکه آیا جریان سفیدپوستان افراطی و معتقد به فزونی نژادی سفیدپوستان در آمریکا تهدیدی جدی در داخل این کشور است یا خیر گفت: بنده با این سخن موافقم که چنددستگی در کشورمان تا چه اندازه جدی است. فکر می کنم این مسئله، بزرگترین تهدید در کشورمان باشد. احترام نگذاشتن به هم، گوش نکردن به هم و گوش فراندادن به افرادی که با ما موافق نیستند، نادرست است. ممکن است آن ها دیدگاه های درستی داشته باشند.

مجری شبکه پرسید: آیا شخص رئیس جمهور نیز این چنددستگی را حس می نماید؟

جیمز متیس در پاسخ گفت: به نظرم، مسئله به یک فرد یا یک دولت مربوط نمی گردد. این وضع می تواند نتیجه بد داشته باشد. زمان آن فرارسیده است که اکثریت ما آستین ها را بالا بزنیم و اصلی را اجرا کنیم که روی سکه های ما نقش برجسته است و همه این سکه ها را در جیبهایمان داریم. در روی سکه های ما بر وحدت تاکید شده است. ما باید درباره مشترکات صحبت کنیم حال آنکه اکثر ما درباره وجود افتراق حرف می زنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 276

به "جیمز متیس: تفرقه بزرگترین تهدید داخلی آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز متیس: تفرقه بزرگترین تهدید داخلی آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید