دنیا بین: هدف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه تمدن ساز است

به گزارش گروه سرگرمی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف و حرکت ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه این است که دانشگاه تمدن ساز گردد.

دنیا بین: هدف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه تمدن ساز است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار گردید.

فرزاد دنیا بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات و کوشش های کلانتری در دوران تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از اعتماد طهرانچی به بنده تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم وظایف خود را به درستی انجام دهم.

وی تحقق تمدن نوین اسلامی را یکی از اهداف انقلاب اسلامی و موضوعات مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح نمود و اضافه کرد: برای تحقق این هدف احتیاجمند نیروی انسانی و نظریه و نرم افزار هستیم که خواستگاه هر دو آن ها دانشگاه است، بنابراین هدف و حرکت ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این است که دانشگاه تمدن ساز گردد و برای تحقق آن احتیاج داریم که نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی دانشگاه، دارای ویژگی های کلیدی باشد.

دنیا بین اعلام نمود: از جمله ویژگی ها و فضائل کلیدی نیروی انسانی می توان به تعامل تربیت عقلانی، داشتن افق آرمانی بلند، توجه به کرامت اساتید، دانشجویان و کارمندان، چارچوب مندی، دارای روحیه مجاهدت، خلاقیت و کارآفرینی اشاره نمود. برای اینکه این مؤلفه های کلیدی در جامعه تثبیت گردد، باید به اهداف اثرگذار و اولویت ها توجه داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سلوک رفتاری مدیران، توجه به اساتید به عنوان قطب های فرهنگی، تشکل ها، خانواده و رسانه را از جمله اهداف اثرگذار در موضوعات فرهنگی دانست و گفت: سیاست ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی توجه به کرامت انسانی در تمام تعاملات، پرهیز از تصدی گری و تمرکز بر راهنمایی، حمایت و نظارت بر واحدها، اهتمام به اجرای برنامه های کم هزینه و پربازده، پرهیز از انجام فعالیت های دفعی و کم عمق، توجه به ورزش همگانی و توجه ویژه به کارآفرینی و صنایع خلاق فرهنگی است.

وی اعلام نمود: رؤسا و معاونان فرهنگی و دانشجویی واحد های دانشگاهی با توجه به این سیاست ها باید در اجرای آن ها به ویژه در فضای مجازی ابتکار و نوآوری داشته باشند. براساس برنامه ریزی های اجرا شده در خاتمه هر سال تحصیلی، کارنامه عملکرد معاونت های فرهنگی و دانشجویی آنالیز و از رؤسا، معاونان فرهنگی و مشاوران برگزیده کشوری تقدیر خواهد شد.

دنیا بین در خاتمه گفت: کشور ما با مسائل زیادی مواجهه است و اکنون در شرایطی قرار داریم که باید نهضت سراسری و ملی در کنار توجه به کالبد و فضای دانشگاه و موضوعات جاری، برای حل مسائل کشور ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1092

به "دنیا بین: هدف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه تمدن ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا بین: هدف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه تمدن ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید