جابری: همچنان کارها را با انصاری فرد هماهنگ می کنیم، قطعاً او به سازمان لیگ بازمی گردد

به گزارش گروه سرگرمی، دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تأکید کرد همچنان امور مربوط به سازمان لیگ را با محمدحسن انصاری فرد هماهنگ خواهند کرد.

جابری: همچنان کارها را با انصاری فرد هماهنگ می کنیم، قطعاً او به سازمان لیگ بازمی گردد

آرش جابری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره استعفای محمدحسن انصاری فرد از سمت ریاست سازمان لیگ فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: فدراسیون فوتبال و آقای انصاری فرد در این مورد شرح داده اند. ما هم اکنون منتظر هستیم و تعیین تکلیف استعفای انصاری فرد هم طبق قانون بر عهده رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

وی اضافه نمود: ما کماکان امور سازمان لیگ را انجام خواهیم داد و کارها را با آقای انصاری فرد هماهنگ می کنیم، اما طبیعتاً تصمیم گیری در این مورد برعهده رئیس فدراسیون فوتبال است.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم بازگشت انصاری فرد به سازمان لیگ آیا به کارش در این کمیته ادامه خواهد داد یا خیر؟، گفت: تمام اعضای جامعه فوتسال تلاش شان بر این است که انصاری فرد به سازمان لیگ بازشود.

جابری در ادامه در واکنش به پرسش دوباره مبنی بر اینکه اگر انصاری فرد همچنان بر تصمیم خود مبنی بر کناره گیری از سمتش تأکید داشته باشد، او چه تصمیمی خواهد گرفت؟، مطرح نمود: قطعاً انصاری فرد به کارش ادامه خواهد داد. من فقط می توانم بگویم تمام تلاش مجموعه فوتسال این است که ایشان بازشود. من فعلاً فقط جوابم این است. جز این هم پاسخ دیگری ندارم (با خنده).

وی در خاتمه شرح داد: ما فعلاً امور جاری سازمان لیگ را انجام خواهیم داد. فردا و روز جمعه هم بازی های لیگ طبق برنامه برگزار خواهد شد و تأکید انصاری فرد هم بر این است که مسابقات طبق برنامه برگزار شود. اگر هم مسئله ای باشد قطعاً با خود او هماهنگ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 212

به "جابری: همچنان کارها را با انصاری فرد هماهنگ می کنیم، قطعاً او به سازمان لیگ بازمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابری: همچنان کارها را با انصاری فرد هماهنگ می کنیم، قطعاً او به سازمان لیگ بازمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید