تست خودران ها به همراه مسافر شروع شد

به گزارش گروه سرگرمی، پکن آزمایش خودروهای خودران به همراه مسافر را شروع نموده و انتظار می رود فضاهای آزمایشی برای وسایل نقلیه خودران هوشمند در پایتخت تا سال 2022 به 500 کیلومتر مربع برسد.

تست خودران ها به همراه مسافر شروع شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا پاییز 99 با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، پکن آزمایش خودروهای خودران به همراه مسافر را شروع نموده است.

در تصویر زیر یک وسیله نقلیه تست های رانندگی خودران را در جاده ای در پکن پایتخت چین اجرا می نماید.

پکن روز دوشنبه یک منطقه جدید 40 کیلومتر مربعی را برای آزمایش وسایل نقلیه خود رانندگی با مسافران اضافه نمود تا میزان مساحت خودران ها را افزایش دهد و از شلوغی آن بکاهد.

طبق کمیسیون حمل و نقل شهرداری پکن، برای استفاده بیشتر از این فناوری این شهر همچنین مجوز حمل مسافر در تست های رانندگی خودران ها را برای 40 دستگاه خودرو صادر کرد.

پیج، 30 دسامبر (شین هوا) - طبق اعلام کمسیون حمل و نقل شهرداری پکن، این شهر روز دوشنبه منطقه جدید 40 کیلومتر مربع را برای آزمایش وسایل نقلیه خود رانندگی با مسافران اضافه نمود زیرا سرمایه طبق برنامه کمسیون حمل و نقل شهری شهرداری پکن فشار می آورد.

این شهر برای انجام آزمایشات 111 راه با مسافت حدود 322.46 کیلومتر در منطقه توسعه مالی و فناوری پکن در حومه جنوب شرقی را باز کرد و تقریباً کل منطقه را به جز بخش هایی که مدارس، بیمارستان ها و ساختمان های اداری در آن قرار گرفته است، پوشش می دهد.

رونگ جون، معاون کمیسیون حمل و نقل شهری پکن گفت: خود رانندگی به تدریج از تست های جاده ای گرفته تا تست های حمل مسافر هم در چین و هم در خارج از کشور توسعه یافته است.

در اوایل این ماه، این شهر مقررات مفصلی را برای آزمایش خودروهای خودران صادر کرد؛ طبق یک برنامه دولت انتظار می رود فضاهای آزمایشی برای وسایل نقلیه متصل هوشمند در پایتخت تا سال 2022 به 500 کیلومتر مربع برسد و در کل پیش بینی می گردد که در مجموع 2 هزار کیلومتر راه برای آزمایش باز باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 628

به "تست خودران ها به همراه مسافر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست خودران ها به همراه مسافر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید