تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک

به گزارش گروه سرگرمی، تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک، در نگاه اول به نظر یک شوخی می آید، اما ارزش امتحان کردن را دارد. تنها چیزی که احتیاج دارید تا این تست را انجام دهید، در آشپزخانه تان پیدا می گردد و آن چیزی نیست جز نمک!

تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک

خبرنگاران | سرویس مادر و کودک - آیا احتمال می دهید که باردار باشید؟ اخیرا رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید؟ تاریخ پریودتان عقب افتاده؟ آیا باردارید و می خواهید هر چه زودتر از جنسیت جنین مطلع شوید؟ در این مقاله یک راه چاره ساده خانگی برای تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک به شما ارائه می دهیم. برای انجام این آزمایش احتیاجی به رفتن نزد پزشک، آزمایشگاه و حتی داروخانه ندارید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید نمک است، همین!

تست بارداری با نمک

نمک به دلیل ساختار کریستالی منحصر به فرد خود، به عنوان یک ماده شیمیایی بسیار تمیز محسوب می گردد. این ویژگی طبیعی نمک باعث شده به عنوان یک تست بارداری خوب و محبوب در بین مردم شناخته گردد. همچنین، ساختار شیمیایی آن به سادگی هورمون hCG موجود در ادرار زنان باردار را شناسایی می نماید.

هورمون hCG در طول بارداری توسط جفت ترشح می گردد. در ابتدای بارداری سطح این هورمون در بدن زنان باردار بالا می رود، به گونه ای که در خون و ادرار قابل تشخیص است. از این رو با انجام تست بی بی چک یا آزمایش خون بارداری می توانید در مورد باردرای خود اطمینان حاصل کنید.

خرید آنلاین بی بی چک از دیجی کالا

مواد و لوازم مورد احتیاج

  1. یک کاسه شیشه ای شفاف (می توانید از هر کاسه دیگری بهره ببرید، اما بیشتر مردم کاسه شیشه ای شفاف را ترجیح می دهند تا به طور واضح و سریع متوجه شوند که ادرار پس از آزمایش تغییر رنگ داده یا نه).
  2. نمک به میزان لازم
  3. نمونه ادرار
  4. همزن (می تواند یک قاشق، نی یا هر چیزی باشد که برای مخلوط کردن استفاده گردد).

روش انجام تست بارداری با نمک

  1. هنگامی که از صبح از خواب بیدار می شوید، اولین کاری که باید بکنید این است درون کاسه شیشه ای ادرار کنید.

    توجه داشته باشید: برای رسیدن به نتایج بهتر باید از ادرار صبح گاهی که غلیظ تر است، استفاده گردد.

  2. حالا مقدار قابل توجهی نمک در کاسه ادرار اضافه کنید.
  3. با همزن برای چند ثانیه محلول را هم بزنید.
  4. به مدت حدود 10 دقیقه محلول را به کناری بگذارید.
  5. پس از گذشت 10 دقیقه، دقت کنید که آیا تغییری در رنگ محلول ایجاد شده یا خیر.

نتیجه تست

اگر هیچ تغییری در محلول نمک و ادرار ایجاد نشده باشد، احتمالا باردار نیستید (جواب تست منفی است). اما اگر نمک موجود در ادرار کمی یا به شدت تغییر نموده، گلوله ای شده و یا مانند پنیر لخته لخته شده است، شما صددرصد باردار هستید (جواب تست مثبت است).

تست تشخیص جنسیت جنین با نمک

با انجام تست تشخیص جنسیت جنین با نمک در منزل طی حداکثر 4 دقیقه می توانید جنسیت جنین را در ماه های اول بارداری تشخیص دهید. این تست، یک نوع سرگرمی برای زنان باردار ساکن آسیا است. اگر در هفته های اول بارداری هستید و می خواهید بدانید که موجود کوچولوی خوابیده در شکم شما یک دختر زیبا یا یک پسر تو دل برو است یا خیر. یا اینکه جنسیت جنین را حدس می زنید و می خواهید برای خرید لباس هایش مطمئن شوید یا از جنسیت جنین خود مطمئن شده اید و می خواهید برای سرگرمی این آزمایش را انجام دهید، پس آماده شوید تا این سرگرمی آسیایی را امتحان کنید.

مواد و وسایل مورد احتیاج

  1. یک کاسه شیشه ای شفاف (می توانید از هر کاسه دیگری بهره ببرید، اما بیشتر مردم کاسه شیشه ای شفاف را ترجیح می دهند تا به طور واضح و سریع متوجه شوند تغییرات ادرار پس از آزمایش شوند).
  2. نمک (ترجیحا نمک دانه ریز)
  3. نمونه ادرار صبح گاهی

روش انجام تست تشخیص جنسیت با نمک

اگر کمتر از دو ماه است که باردار هستید، استفاده از ادرار صبحگاهی مهم است (به علت غلظت بیشتر). اگر بیش از دو ماه است که باردار هستید، می توانید در هر زمان روز از ادرار خود نمونه بگیرید.

  1. کاسه شیشه ای شفاف را بردارید و یک لایه نمک را به کف آن بمالید.
  2. ادرار خود را بر روی نمک بریزید و اطمینان حاصل کنید که تقریبا نصف کاسه با ادرار پر گردد.
  3. به مدت 4 دقیقه محلول را به کناری بگذارید.
  4. پس از گذشت 4 دقیقه، به محلول دقت نگاه نموده و تغییرات آن را آنالیز کنید.

نتیجه تست

اگر می بینید که رنگ ادرار کمی تغییر نموده است و حالت ابری گرفته و یا یک لایه حباب بر روی سطح شکل گرفته است، احتمالا نوزاد شما پسر است! اگر می بینید که ادرار تغییر رنگ نداده و روشن است و یا رگه های طولانی از پایین به سطح شناور می گردد و بلافاصله ناپدید می گردد. احتمالا نوزاد شما دختر است!

در نظر داشته باشید که این آزمایش بیش تر جنبه سرگرمی دارد و نتیجه آن ممکن است نادرست باشد. اگر نتیجه تست واضح نبود، می توانید مجدد امتحان کنید. برای دوقلو ها با جنس های متفاوت این آزمایش پاسخ درست نمی دهد.

سخن آخر اینکه

اگر شما باردار هستید و سونوگرافی مشخص جنسیت را انجام داده اید، با انجام این آزمایش ما را نیز از درستی آن مطلع کنید. نتایج خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1468

به "تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست بارداری و تشخیص جنسیت جنین با نمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید