تساوی عادلانه بود، نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: بازی خوب و رقابتی بود. نیمه اول ما عالی بازی کردیم و بهتر از استقلال بودیم و نیمه دوم استقلال از ما بهتر بود

تساوی عادلانه بود، نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم

وی اضافه نمود: کنترل بازی را در دست داشتیم؛ ضمن اینکه می دانستیم استقلال تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد به همین دلیل جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.

سرجیو با بیان اینکه نیمه اول تیم برتر زمین بودیم، بیان کرد: سعی ما بر این بود در نیمه دوم بازیکنان تازه نفس تر را به زمین بفرستیم. باید بپذیریم نتیجه بازی عادلانه بود هر چند شانس گلزنی بزرگی ایجاد نشد ولی باید بپذیریم نتیجه خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد گل مردود استقلال تهران در این بازی نیز گفت: گل استقلال را هنوز ندیدم که بخواهم نظر بدم. قطعاً تلویزیون می تواند نشان دهد گُل صحیح بوده است یا خیر.

سرجیو در مورد تعویض طالب ریکانی نیز اظهار کرد: طالب ریکانی زمانی که در بازی بود کنترل بازی را بهتر داشتیم و لحظه تعویض متوجه شدیم خسته است و علت تعویض وی این بود.

وی با تاکید بر اینکه فصل بسیار سختی را گذراندیم، گفت: همواره به مدیرعامل گفتم هر موقع بخواهی می روم و قرارداد برایم مهم نیست. وی به من زمان زیادی داد آن هم در مقابل دیدگاه ها و نظرات زیادی که وجود داشت. شادمان هستم که همواره مدیرعامل حمایت کرد و نتایج قابل قبول را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 148

به "تساوی عادلانه بود، نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی عادلانه بود، نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید