ترامپ آی کیو رقبای دموکرات را زیر سوال برد!

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اعلام نتایج اولیه دومین مرحله از رقابت درون حزبی دموکرات های آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور و نامزد بلامنازع جمهوریخواهان در انتخابات 2020 را به انتشار یک سلسله توئیت تحقیرآمیز علیه رقبای دموکرات واداشت.

ترامپ آی کیو رقبای دموکرات را زیر سوال برد!

نتایج آرای 25 درصد از حوزه های رأی گیری ایالت نیوهمشایر نشان می دهد که سندرز با کسب 28 درصد آرا از پیت بوتجیج با اختلافی 5 امتیازی (23 درصد آرا) پیش افتاده است و سناتور امی کلوبوچار نیز با 20 درصد آرا در مقام سوم قرار می گیرد.

در این میان، جو بایدن معاون پیشین باراک اوباما با اختلافی چشمگیر و با کسب تنها 8.7 درصد آرا پس از سناتور الیزابت وارن با 9.4 درصد آرا قرار می گیرد.

ترامپ در یکی از توئیت های خود، با توجه به انصراف اندرو یانگ از ادامه حضور در رقابت های حزب دموکرات، هوش رقبایش را زیر سوال برد و نوشت: خیلی از دموکرات ها امشب انصراف دادند. آنهایی که آی کیو سیاسی خیلی پایینی دارند.

وی همچنین به الیزابت وارن از دیگر مدعیان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاخت و گفت: ظاهراً او هم سیگنال هایی می فرستد که حاکی از میلش برای خروج است.

ترامپ همچنین پیشنهاد داد که بهتر است وارن به خانه برگردد و با همسرش یک نوشیدنی خنک بنوشد.

نهایت آنکه، رئیس جمهوری آمریکا، با مسخره کردن اسم پیت بوتجیج، به ماجرای گلایه سندرز از حامیان میلیاردر او اشاره کرد و عصبانیت وی از این موضوع را دستاویز قرار داد.

گفتنی است که سناتور سندرز 78 ساله از ایالت ورمونت چهار سال پیش نیز در جریان رقابتهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا توانست در ایالت نیوهمشایر با کسب 60 درصد آرا به آسانی بر رقیب خود، هیلاری کلینتون فائق آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 738

به "ترامپ آی کیو رقبای دموکرات را زیر سوال برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ آی کیو رقبای دموکرات را زیر سوال برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید