تداوم بازی کثیف آمریکایی ها در عراق برای امتناع از خروج

به گزارش گروه سرگرمی، اتفاقات شب گذشته عراق به روشنی حاکی از آخرین کوشش های مذبوحانه آمریکایی ها برای بر هم زدن معادله خروجشان از خاک این کشور با استفاده از عملیات های فریب توسط مزدورانشان است تا از رهگذر مظلوم نمایی ورق را به نفع خود برگردانند.

تداوم بازی کثیف آمریکایی ها در عراق برای امتناع از خروج

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شب گذشته چند موشک کاتیوشا سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد را هدف گرفت و به دنبال آن سامانه دفاع موشکی سی رام به کار گرفته شد و بالگردهای ائتلاف بر فراز سفارت آمریکا به پرواز در آمدند.

در همین حال گرچه بعضی رسانه های عراقی به نقل از یک مقام امنیتی عراق از دفع این موشک ها خبر دادند اما بعضی خبرهای دیگر از اصابت دست کم 11 عدد راکت به سفارت آمریکا حکایت داشت.

پس از این حملات، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای خاطرنشان کرد: یک گروه قانون شکن یکشنبه شب چند راکت به سمت منطقه سبز در بغداد شلیک کرد که معین شد از منطقه پادگان الرشید شلیک شده و به یک مجتمع مسکونی اصابت نموده است.

از سویی، سفارت آمریکا در عراق شلیک راکت به سوی ساختمان سفارت را نقض قوانین بین المللی توصیف کرد و از همه رهبران سیاسی و دولتی در عراق خواست گام هایی را برای جلوگیری از این حملات برداشته و عاملان آنها را جوابگو نمایند.

این واکنش آمریکایی ها با هدف القاء دست داشتن گروه های مقاومت در این ماجرا، در حالی صورت گرفت که رهبران این گروه ها مانند کتائب حزب الله، عصائب اهل الحق و نجباء پس از وقوع عملیات، بلافاصله دست نداشتن خود در آن و مخالفت با هرگونه اقداماتی از این دست را رسما خاطرنشان کردند.

این اعلام رسمی مخالفت، در کنار شیوه عملیات صورت گرفته و بهره برداری رسانه ای آمریکایی ها از این اتفاق به روشنی حاکی از آخرین کوشش های مذبوحانه آمریکایی ها برای بر هم زدن معادله خروجشان از خاک عراق با استفاده از عملیات های فریب توسط مزدورانشان است تا از رهگذر مظلوم نمایی ورق را به نفع خود برگردانند.

نکته آخر آنکه؛ چنانچه گروه های مقاومت بارها اعلام نموده اند هیچ گاه اهداف دیپلماتیک را هدف قرار نداده اند و از سویی هرگاه عملیاتی را علیه متجاوزین آمریکایی انجام داده اند ابایی از پذیرش و اعلام رسمی مسئولیت آن نداشته اند.

منبع: نورنیوز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1374

به "تداوم بازی کثیف آمریکایی ها در عراق برای امتناع از خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بازی کثیف آمریکایی ها در عراق برای امتناع از خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید