بوندس لیگا، مونشن گلادباخ روزگار شالکه را سیاه تر کرد، ثبت نهمین بازی بدون برد متوالی آبی پوشان گلزن کرشن

به گزارش گروه سرگرمی، دیدارهای شب دوم از هفته نهم بوندس لیگای آلمان با پیروزی پرگل تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ مقابل تیم فوتبال شالکه به سرانجام رسید.

بوندس لیگا، مونشن گلادباخ روزگار شالکه را سیاه تر کرد، ثبت نهمین بازی بدون برد متوالی آبی پوشان گلزن کرشن

به گزارش خبرنگاران، در آخرین دیدار از شب دوم از هفته نهم بوندس لیگای آلمان امشب (شنبه) تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ میهمان بحران زده خود تیم فوتبال شالکه را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبید.

فلوریان نیوهاوس در دقیقه 15، اسکار وندت در دقیقه 36، مارکوس تورام در دقیقه 52 و هانس ولف در دقیقه 80 چهار گل مونشن گلادباخ را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که شالکه در دقیقه 20 به وسیله بنیتو رامان توانسته بود بازی را به تساوی بکشد و به کسب امتیاز امیدوار شود.

با این نتیجه مونشن گلادباخی ها چهارمین پیروزی شان را کسب و با 15 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کردند. شالکه اما همچنان در حسرت پیروزی، ششمین باختش را متحمل شد و با 3 امتیاز و تفاضل گل منفی 22 در قعر جدول باقی ماند.

دیدارهای هفته نهم بوندس لیگا فردا با دو دیدار به انتها می رسد که در بازی نخست از ساعت 18 بایرلورکوزن میزبان هرتابرلین است و در بازی دوم از ساعت 20:30 ماینتس از هوفنهایم پذیرایی می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1312

به "بوندس لیگا، مونشن گلادباخ روزگار شالکه را سیاه تر کرد، ثبت نهمین بازی بدون برد متوالی آبی پوشان گلزن کرشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، مونشن گلادباخ روزگار شالکه را سیاه تر کرد، ثبت نهمین بازی بدون برد متوالی آبی پوشان گلزن کرشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید