بنیتس: مقابل یوونتوس یکی از بهترین بازی های عمرم را تجربه کردم

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال ناپولی اعتراف کرد پیروزی تیمش برابر یوونتوس در سوپرجام ایتالیا یکی از بهترین بازی هایی بوده که در تمام عمر خود تجربه کرده است.

بنیتس: مقابل یوونتوس یکی از بهترین بازی های عمرم را تجربه کردم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ناپولی با غلبه بر یوونتوس در ضربات پنالتی سوپر جام ایتالیا پیروز شد برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شود. قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا در شرایطی در ضربات پنالتی بانوی پیر را تسلیم کرد که در جریان وقت های معمول و اضافی بازی 2 بار از یووه عقب افتاد اما درست 2 دقیقه به پایان بازی در وقت اضافه دوم گل تساوی را زد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا به لطف درخشش دروازه بان خود، پیروز شود.

به این ترتیب با پیروزی آبی پوشان سن پائولو، دوازدهمین عنوان قهرمانی در کارنامه مربیگری رافائل بنیتس به ثبت رسید و ناپولی هم برای اولین بار از سال 1990 قهرمان سوپر جام ایتالیا شد.

بنیتس در این باره گفت: این یکی از بهترین بازی های زندگی ام بود چرا که شکست دادن تیمی مانند یوونتوس کار بزرگی است. ما این پیروزی را به تمام هواداران ناپولی تقدیم می کنیم، چه آنهایی که امشب ما را حمایت کردند، چه آنهایی که بازی را در خانه دیدند.

سرمربی پیشین اینتر و لیورپول در خصوص تاکتیک های تیمش در بازی برابر یوونتوس مطرح نمود: دریس مرتنس از ناحیه قوزک مشکل داشت و به همین دلیل دی گزمان مجبور بود در ترکیب اصلی قرار بگیرد. عملکرد رافائل هم درون دروازه تحسین برانگیز بود. هیگواین هم در حملات متفاوت بازی کرد اما در کل باید گفت که همه بازیکنان ما سخت تلاش کردند.

بنیتس ادامه داد: وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده می شود، نقش دروازه بان حیاتی است. من برای رافائل، هیگواین و تمام هوادارانی که به ما اعتماد داشتند، خوشحالم.

بنیتس در پایان در پاسخ به این سوال که چرا او در بازی های تک حذفی خوب نتیجه می گیرد اما تیمش نمی تواند در لیگ ثبات داشته باشد، مطرح نمود: می دانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. تنها کاری که باید انجام دهیم ادامه دادن به این روند و حفظ انسجامی است که در این بازی داشتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 520

به "بنیتس: مقابل یوونتوس یکی از بهترین بازی های عمرم را تجربه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: مقابل یوونتوس یکی از بهترین بازی های عمرم را تجربه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید