برگزیدگان مسابقات دانشجویی من و کرونا در دانشگاه تهران تقدیر شدند

به گزارش گروه سرگرمی، مراسم تقدیر برگزیدگان مسابقه دانشجویی خاطره نویسی من و کرونا و دو مسابقه کتابخوانی علی از زبان علی و جوان و انتخاب عظیم از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت برگزار گردید.

برگزیدگان مسابقات دانشجویی من و کرونا در دانشگاه تهران تقدیر شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ثبت نام در کالج های انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ مراسم تقدیر برگزیدگان مسابقه دانشجویی خاطره نویسی من و کرونا و دو مسابقه کتابخوانی علی از زبان علی و جوان و انتخاب عظیم از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت امروز با حضور جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دکتر محمدعلی زارع چاهوکی مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران برگزار گردید.

در ابتدای مراسم جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: مسابقه خاطره نویسی من و کرونا یک ظنز فرهنگی دانشجویی برای کاهش میزان استرس دانشجویان در ایام کرونا بود؛ از این رو در این فضای خاص، سوژه ها و ایده های خوبی مطرح شد.

وی ادامه داد: اجرای مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت از اواسط اردیبهشت ماه با هدف پاسخ به احتیاج های فرهنگی دانشجویان طبق نظرسنجی صورت گرفته شروع شده است.

رحیمیان با اشاره به اینکه امیدآفرینی، معنابخشی، مهارت آفرینی، هدفمندی، استقامت ورزیدن در جهت زندگی و الگودهی از اهداف اجرای طرح مسابقه کتابخوانی هشت بهشت است، اضافه کرد: در این مسابقات 8 عنوان کتاب از نویسندگان و شخصیت هایی که این موارد را به دانشجویان می آموزند، انتخاب شده است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران توضیح داد: کتاب علی از زبان علی از استاد سید جعفر شهیدی، کتاب جوان و انتخاب عظیم از استاد طاهرزاده و رمان بینوایان اثر ارزشمند ادبی اجتماعی ویکتور هوگو و تاریخ سیاسی اجتماعی انقلاب فرانسه و 5 عنوان کتاب دیگر از کتاب هایی هستند که برای دانشجویان انتخاب شده اند.

وی در انتها سخنان خود تأکید کرد: در اسفند ماه امسال از 8 برگزیده برتر مسابقه کتابخوانی هشت بهشت که در طول برگزاری مسابقه بیشترین امتیاز را کسب نموده باشند، تقدیر می شوند، تا به امروز 400 نفر ثبت نام نموده اند.

در انتهای مراسم از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد. به هر یک از برگزیدگان لوح تقدیر وجوایز نقدی اهدا شد.

زهرا نادعلی پور، فاطمه انیسی و درنا احمدی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی من و کرونا هستند. همچنین از صوفیه حسامی، مطهره روستایی، زهرا صادقیان تهرانی و پریسا داوودی در بخش آثار شایسته تقدیر شد.

در اولین مرحله مجموعه مسابقات هشت بهشت برای کتاب علی از زبان علی ازمریم کمک، عرفان بهروزی، حسین احمدی و امین زین العابدینی به عنوان نفرات برگزیده تقدیر شد. همچنین در دومین مرحله از یاسر دکامی، امین یوسفی، امین زین العابدینی، سام فلاحی، رامین هاتفی اسکویی، الهام بنی حسن و جواد ایزدی به عنوان نفرات برتر تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1058

به "برگزیدگان مسابقات دانشجویی من و کرونا در دانشگاه تهران تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان مسابقات دانشجویی من و کرونا در دانشگاه تهران تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید