برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه سرگرمی، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و این سازمان متولی فراهم کردن تمامی پروتکل های بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم ها است تا مردم بتوانند از فیوضات معنوی شب های قدر بهره مند شوند.

برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، سید مجتبی منتظری در مورد ویژه برنامه های شب های قدر، اظهار کرد: در شب های قدر مراسمات ویژه در فضای باز شهری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری مراسمات شب های قدر شهرداری مشهد همکاری بسیاری نزدیکی با سه نهاد مذکور دارد. برای این شب ها 30 نقطه را با هماهنگی شورای هیئات مذهبی آماده خواهیم کرد. همچنین حدود 20 مسجدی که متصل به بوستان بوده نیز مدنظر ما نیز قرار گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متولی آن هستند که تمامی پروتکل های بهداشتی را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسمات فراهم کند و مردم بتوانند از فیوضات معنوی شب های قدر بهره مند شوند.

منتظری تاکید نمود: شهرداری مشهد با داشتن فضاهای باز شهری می تواند در این امر مشارکت کند؛ از این رو به این امر ورود پیدا نموده است.

وی توضیح داد: کلیه مراسمات ویژه قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اعلام کرد: لازم به ذکر است محدودیت های تردد شبانه در شب های قدر اجرا نمی گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1593

به "برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید