ایرانسل: 2100 سایت نو تلفن همراه به شبکه موبایل افزوده شد

به گزارش گروه سرگرمی، ایرانسل طی یک سال پیروز شده 2100 سایت تازه تلفن همراه به شبکه خود اضافه کند تا جوابگوی افزایش ترافیک کاربران در این مدت باشد.

ایرانسل: 2100 سایت نو تلفن همراه به شبکه موبایل افزوده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از نیمه دی ماه 1398 تا نیمه دی ماه 1399 این تعداد سایت نو راه اندازی شده و علاوه بر آن 16177 لایه فرکانسی نو، در فناوری ای نسل سوم (3G) و چهارم (4G/LTE) تلفن همراه راه اندازی و پیروز شده خدمات شبکه پهن باند را در اختیار مشترکان خود در سراسر ایران، به خصوص منطقه ها روستایی، قرار دهد.

از دیگر فعالیت های ایرانسل در حهت کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش آموزان منطقه ها محروم، مهرماه سال جاری 13636 مدرسه روستایی را به اینترنت پرسرعت مجهز نموده بود.

بعلاوه، ایرانسل روز اول مردادماه 1399 اولین سایت نسل پنجم شبکه های موبایل خود را راه اندازی کرد و تا کنون سه سایت 5G در نقاط مختلف تهران مورد بهره برداری قرار گرفتند. ایرانسل می گوید به زودی، سایت چهارم 5G هم در محل پارک آب و آتش تهران راه اندازی می گردد. سرعت اینترنت 5G ایرانسل در ابتدا به طور میانگین 1.5 گیگابیت بر ثانیه بوده که اکنون به مرز 2.5 گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

ایرانسل هفته پیش هم اعلام نموده رکورد مصرف دیتا در یک روز را شکسته و روز 29 آذرماه مصرف اینترنت مشترکان به مرز 13.21 پتابایت رسیده است که برای اولین بار در ایران رخ داده است.

کشور ایران با وجود مساحت زیاد و پراکندگی جغرافیایی، احتیاج به نصب تعداد بیشتری آنتن های موبایل به ویژه در نقاط روستایی و جاده ای دارد. ایران در حالی که از نظر مساحتی عظیم تر از کشور ترکیه است؛ نزدیک به 50 هزار سایت موبایل کمتر دارد و تعداد کاربران بیشتری به هر سایت BTS متصل می شوند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1729

به "ایرانسل: 2100 سایت نو تلفن همراه به شبکه موبایل افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل: 2100 سایت نو تلفن همراه به شبکه موبایل افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید