ایتالیایی ها هنوز درگیر پروتکل بهداشتی

به گزارش گروه سرگرمی، دولت ایتالیا پروتکل بهداشتی جدید از سرگیری مسابقات سری A را با اعمال اصلاحات در پروتکل قبلی ارائه کرد، اما ظاهراً هنوز در آن بندی وجود دارد که باشگاه ها موافقش نیستند. این بند مربوط به اجباری بودند قرنطینه دو هفته ای تمام اعضای یک تیم در صورت ابتلای یکی از آنها به کرونا پس از آغاز مجدد مسابقات است.

ایتالیایی ها هنوز درگیر پروتکل بهداشتی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا شنبه شب در یک نشست خبری این پروتکل را ارائه کرد، اما متن دقیق آن روز گذشته نهایی و اعلام شد. در پروتکل جدید اگرچه یکی از درخواست های باشگاه ها اجرایی شده - سلب مسئولیت از پزشکان تیم ها برای رسیدگی به شرایط اعضای مبتلا شده به کرونا مگر آنکه فرد در نتیجه اهمال و سر زدن خطایی جدی یا عدم توجه پزشکان به مفاد مندرج در پروتکل بهداشتی به کرونا مبتلا شده باشد - اما هنوز مسائل دیگری وجود دارد که نارضایتی باشگاه ها را در پی داشته است.

مهمترین آنها قرنطینه 15 روزه کل اعضای تیم در صورت ابتلای یکی از آنها به کروناست. گویا سازمان لیگ سری A و اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا دولت این کشور را تحت فشار قرار داده اند تا پروتکلی بهداشتی نظیر پروتکل بهداشتی بوندس لیگا برگزیند. در پروتکل بهداشتی آلمانی ها، در صورتی که یکی از اعضای یک تیم به کرونا مبتلا گردد، تنها همان یک فرد از گروه جدا می گردد و سایر بازیکنان به صورت مکرر تست کرونا می دهند تا تعیین گردد که آیا آنها هم مبتلا شده اند یا نه.

قرار بود که تمرینات گروهی تیم های سری A از امروز از سر گرفته گردد، اما با نارضایتی باشگاه ها با محقق نشدن درخواست های شان برای اصلاح پروتکل بهداشتی تعیین نیست که چنین اتفاقی رخ دهد. به این ترتیب به نظر می رسد که فعلاً آغاز تمرینات گروهی در ایتالیا منتفی است و تعیین نیست که سری A هم در تاریخ اعلام شده (24 خرداد) از سرگرفته گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 983

به "ایتالیایی ها هنوز درگیر پروتکل بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها هنوز درگیر پروتکل بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید