انتقاد بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال

به گزارش گروه سرگرمی، پس از شکست سنگین و خانگی آرسنال برابر منچستر سیتیف بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال انتقاد کرد.

انتقاد بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ، شب گذشته تیم فوتبال آرسنال در استادیوم خانگی خود به مصاف منچستر سیتی رفت، اما توپچی ها برابر مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه 0-3 بازی را واگذار کردند.

کوین دی بروین ستاره بی، چون و چرای سیتیزن ها در این ملاقات بود و در همان نیمه نخست کار حریف را یکسره کرد. هافبک بلژیکی گل های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را برای رحیم استرلینگ ارسال کرد.

پس از نمایش ضعیف آرسنال در این ملاقات جرمین جناس بازیکن پیشین تاتنهام گفت: بازی آرسنال برابر منچستر سیتی یکی از آن بازی های عجیب بود و من برای بازیکنان آرسنال احساس تاسف کردم.

جناس با انتقاد از مدیران باشگاه آرسنال گفت: در این بازی معین شد که تصمیمات مدیران باشگاه چه بلایی سر تیم آورده است. مسلما تصمیمات هیئت مدیره باشگاه باعث ایجاد چنین آشفتگی در تیم شده است.

او اضافه کرد: بازیکنان آرسنال برای بازی برابر منچستر سیتی بازنده به زمین رفتند و اعتماد به نفس نداشتند. فکر می کنم حتی طرفداران هم دلشان به حال بازیکنان می سوخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 551

به "انتقاد بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس از مدیران باشگاه آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید