افتتاح 69پروژه عمرانی در میبد، ورودی روستاهای میبد ساماندهی می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، هر یک از معاونان استاندار یزد در طول هفته دولت به یکی از شهرستانهای این استان سفر می نمایند تا ضمن شرکت در جلسه شورای اداری، از طرح ها و پروژه عمرانی در حوزه های مختلف بهره برداری نمایند.

افتتاح 69پروژه عمرانی در میبد، ورودی روستاهای میبد ساماندهی می گردد

معاون امور عمرانی استاندار یزد امروز به شهرستانهای میبد و اردکان که در جوار یکدیگر قرار دارند، سفر کرد تا در شورای اداری و در جمع مدیران این شهرستان سخنرانی کند.

سیدحسینی گرچه سخنرانی کوتاهی داشت و افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان را نیز به مسئولان به ویژه فرماندار این شهرستان سپرد اما همین سخنرانی کوتاه نیز طبق رویه اغلب مسئولان، گلایه هایی از دولت و مدیران قبل بود.

بعضی پروژه ها از نظر فنی هیچ توجیهی ندارند

سید محمدرضا سیدحسینی گفت: دولت تدبیر و امید سکان اداره امور کشور را با خزانه ای خالی و بدهکاری بالا تحول گرفت و علاوه بر این تعداد قابل توجهی نیز پروژه نیمه تمام از گذشته روی دست دولت مانده بود.

وی با بیان اینکه بعضی از این پروژه ها به لحاظ فنی قابل توجیه نیست، مطرح کرد: اغلب این پروژه پیشرفت زیر 20 درصد دارند و بار اقتصادی بسیاری به دولت یازدهم تحمیل نموده اند.

سیدحسینی با بیان اینکه از این دست پروژه ها در شهرستان میبد نیز وجود دارد، توضیح داد: مسئولان این شهرستان باید با رعایت موارد قانونی از مشارکت مردم و خیران برای احداث و تکمیل این پروژه ها یاری بگیرند.

مسئولان در اجرای طرح های خود کم آبی استان را مدنظر قرار دهند

معاون امور عمرانی استاندار یزد، گریزی نیز به مسئله آب در این استان زد و گفت: مسئولان استان یزد و شهرستانهای استان باید با برنامه ریزی هایی که انجام می دهند، صرفه جویی در مصرف آب را هم برای اجرای طرح ها و هم برای مردم مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از آب استان یزد در حوزه کشاورزی هدر می رود، مطرح کرد: آبیاری غرقابی در استان کم آبی نظیر یزد هیچ توجیهی ندارد.

فرماندار شهرستان میبد نیز در حاشیه این سفر با اشاره به پتانسیلهای شهرستان میبد به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد: این شهرستان قابلیت های بسیاری در این حوزه دارد و می توان با سرمایه گذاری در بخش گردشگری، رونق بیش از پیش این شهرستان را شاهد بود.

حسین فلاح با بیان اینکه مردم میبد علاقمند به فرهنگ، سنن و میراث گذشتگان هستند، اظهار داشت: میبد در بین سایر شهرستانها کمترین تخریب ها را در بافت تاریخی داشته است.

وی همچنین از بهره برداری و افتتاح 69 پروژه عمرانی در میبد با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت اطلاع داد و گفت: ساماندهی ورودی روستاهای میبد، اتصال ندوشن به شبکه دیجیتال، اجرای شبکه توزیع گاز، اجرای طرح تفضیلی در روستاها و احداث واحد پرورش بلدرچین و مرغ گوشتی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در این هفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 753

به "افتتاح 69پروژه عمرانی در میبد، ورودی روستاهای میبد ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 69پروژه عمرانی در میبد، ورودی روستاهای میبد ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید