اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ممکن است بار دیگر به تاخیر بیفتد

به گزارش گروه سرگرمی، عضو کمیسیون انتخابات افغانستان از احتمال به تاخیر افتادن مجدد اعلام نتایج ابتدایی انتخابات اطلاع داد.

اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ممکن است بار دیگر به تاخیر بیفتد

به گزارش ، مولانا محمد عبدالله، عضو کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان از احتمال به تاخیر افتادن مجدد اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت کاری، راستا راه و مشکلاتی که پیش رو داریم، به نظر من اعلام نتایج ابتدایی در تاریخ 23 عقرب/ آبان ممکن نخواهد بود و ممکن است اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به تاخیر بیفتد.

این عضو کمیسیون انتخابات افغانستان اضافه نمود که تاکنون گام های عملی در مورد بازشماری بخشی از آرای انتخابات ریاست جمهوری برداشته نشده است. این در حالی است که پیش از این کمیسیون انتخابات اعلام کرده بود این روند را در تاریخ 14 عقرب/ آبان شروع خواهد نمود.

لازم به ذکر است که در ابتدا قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که 6 میزان/ مهر برگزار شده بود در تاریخ 27 میزان/ مهر و نتایج نهایی در 16 عقرب/ آبان اعلام گردد، اما کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام نتایج ابتدایی را به 23 عقرب/ آبان به تعویق انداخت.

کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی تاکید نموده است که تاخیر مجدد در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری غیر قابل پذیرش است.

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان روز گذشته اعلام کرد که یکی از تیم های انتخاباتی مانع بازشماری آرا می گردد.

وی از تیم مشخصی نام نبرد اما تاکید نمود که راضی نشدن این تیم برای شروع بازشماری، راه را برای تاخیر بیشتر برنامه های کمیسیون هموار می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 516

به "اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ممکن است بار دیگر به تاخیر بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ممکن است بار دیگر به تاخیر بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید