ادامه فرایند صعودی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی

به گزارش گروه سرگرمی، تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی در روز جمعه برای سومین روز متوالی با افزایش روبرو شده است.

ادامه فرایند صعودی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در حالی که نگرانی های زیادی درباره شیوع گسترده تر ویروس کرونا در فصل زمستان وجود دارد، تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کره جنوبی در روز جمعه به حدود 700 نفر رسیده است. این برای سومین روز متوالی است که تعداد مبتلایان جدید به این ویروس با افزایش روبرو شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش علی رغم افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، مقام های بهداشت و درمان کره جنوبی برای اتخاذ تدابیر سختگیرانه با هدف مقابله با این بیماری، محتاط هستند چرا که نگران آسیب های اقتصادی اعمال تدابیر سختگیرانه و قرنطینه ای هستند.

بر اساس آمارهای آژانس کنترل و پیشگیری بیماری کره جنوبی ، تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور در روز سه شنبه به 689 نفر رسیده تا مجموع مبتلایان به این ویروس به بیش از 40786 نفر برسد. روز پنجشنبه نیز بیش از 682 نفر دیگر در کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روز جمعه دومین آمار بالا از ژانویه به شمار می رود. تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا نیز با 9 نفر افزایش به 572 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1360

به "ادامه فرایند صعودی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند صعودی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید