ادامه بازسازی نوتردام زیر سایه کرونا

به گزارش گروه سرگرمی، محوطه کلیسای نوتردام واقع در پاریس از روز دوشنبه (بیست و هفتم آوریل) برای آماده کردن تمهیدات لازم برای ادامه پروژه بازسازی این مکان تاریخی بازگشایی می گردد.

ادامه بازسازی نوتردام زیر سایه کرونا

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آرت نیوزپیپر: با کاهش محدودیت های قرنطینه توسط مقامات فرانسه، محوطه کلیسای نوتردام برای از سرگیری فرایند بازسازی از اوایل ماه می، بازگشایی می گردد.

موانع اطراف این کلیسا از محل برداشته می شوند تا تیم 10 نفره کارگران شرایط مناسب برای بازگشت 50 کارگر ساختمانی در تاریخ چهارم ماه می را فراهم نمایند.

قرار است فرایند جمع آوری 40 هزار تیر داربست آسیب دیده که در زمان حادثه آتش سوزی به بنا وصل شده بودند و رسیدگی به آن به دلیل گسترش ویروس کووید 19 به تعویق افتاده بود نیز شروع گردد.

پروژه بازسازی این بنا یک بار در تابستان سال گذشته به دلیل نگرانی های ناشی از مسمومیت سرب، یک بار در پاییز به دلیل وزش بادهایی به سرعت 40 کیلومتر در ساعت در پاریس و اخیرا نیز به دلیل شیوه ویروس کرونابه تعویق افتاد.

کلیسای تاریخی نوتردام پانزدهم آوریل سال 2019 دچار آتش سوزی مهیبی شد که در نهایت بخش قابل توجهی از ساختار این بنا با آسیب جدی روبرو شد. کمی پس از این حادثه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه مهلت چندساله برای بازسازی این کلیسا مشخص کرد.

چندی پیش، مسوولان بازسازی کلیسای نوتردام مصادف با سال روز این حادثه آتش سوزی برای اتمام پروژه بازسازی تا سال 2024 ابراز امیدواری کردند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 842

به "ادامه بازسازی نوتردام زیر سایه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بازسازی نوتردام زیر سایه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید