اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی از اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان خبر داد.

اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آقای علیرضا طالبی از اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در اطلاع رسانی و در راستای اجرای سیاست های دولت الکترونیک، سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) با بیش از 16 هزار کاربر به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان متصل شد.

وی اضافه نمود: سامانه پیام ایران از طریق سازمان فناوری اطلاعات ایران برای ارسال الکترونیکی بدون واسطه اعلان های رسمی دستگاه های اجرایی و نهاد های عمومی کشور به مردم و مؤسسات حقوقی که متقاضی دریافت خدمات دولتی و عمومی هستند، ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: در این سامانه هر فرد دارای صندوق دریافت نامه های اداری و رسمی به شکل الکترونیک است. تمام اشخاص (حقیقی و حقوقی) در این سامانه به عنوان کاربر در نظر گرفته شده اند و می توانند پس از ثبت نام و فعال سازی حساب خود در سامانه پیام ایران، از خدمات آن استفاده کنند.

آقای طالبی شرح داد: کاهش مراجعات حضوری و امکان رصد وصول مکاتبات و اعلانات به اشخاص از طریق دستگاه ها و مدیریت زمان و تسریع درروند اجرای امور اداری و تحویل خدمت به مردم به شکل کاملاً دقیق و شفاف به نحوی که از وصول پیام ها و مکاتبات دولت به دست شخص متقاضی اطمینان حاصل شود، از ویژگی های این اتصال است.

وی اظهار کرد: پیش از این سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری به سامانه سوخت و سامانه ماسک نیز متصل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1849

به "اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال سامانه جانا وزارت میراث فرهنگی به سیستم کارپوشه ملی ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید