آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، آزمون جامع هماهنگ دوره های کوتاه مدت گردشگری توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می گردد.

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد

ایسنا: رحیم یعقوب زاده ـ رییس مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران گفت: صبح روز آدینه 1398/6/8 آزمون هماهنگ جامعه دوره های کوتاه مدت گردشگری شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایران گردی و دنیا گردی، راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان زمین گردشگری در سراسر کشور به طور همزمان از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می گردد.

وی گفت: در این دوره، 4774 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده اند که بیشترین آمار داوطلبان مربوط به تهران به تعداد 1290 نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد 12 نفر است.

بعقوب زاده اضافه نمود: این آزمون جامع در دو نوبت ساعت 8 صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و 10:30 برای داوطلبان راهنمایان ایران گردی و دنیاگردی، طبیعت گردی و زمین گردشگری برگزار می گردد.

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری با همکاری واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور با حضور معاونان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها، مسؤولان آموزش و حراست سازمان میراث فرهنگی، مسؤول حراست جهاددانشگاهی و دیگر مسؤولان و ناظران استانی به نمایندگی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می گردد.

این آزمون با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در دو مرحله (مرداد و اسفند 1397) برگزار شده است که سومین مرحله آن نیز در 8 شهریور 1398 برگزار خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 269

به "آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید