آرزوی بایدن،ترامپ حرف نزند متخصصان سخن بگویند

به گزارش گروه سرگرمی، جو بایدن، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا از دونالد ترامپ بابت تصمیمش برای عدم استفاده از ماسک در بحبوحه شیوع کروناویروس انتقاد کرد و به حامیانش گفت که خودش بدون ماسک قدم به بیرون نمی گذارد.

آرزوی بایدن،ترامپ حرف نزند متخصصان سخن بگویند

به نقل از پایگاه خبری هیل، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفت: آرزو دارم او از صحبت کردن دست بکشد و اجازه دهد تا متخصصان صحبت نمایند. من بدون استفاده از ماسک از این خانه بیرون نمی روم. من حتی بدون زدن ماسک برای صحبت با عوامل سرویس مخفی به حیاط هم نمی روم. خیلی مهم است.

او اضافه نمود: ما وظیفه ای داریم. ما وظیفه داریم که مسوولیت پذیر باشیم. شبیه آن است که شما خودرویی داشته باشید اما نتوانید بیش از 90 مایل در ساعت آن را برانید. خب چرا اینگونه است؟ چون ممکن است مردم کشته شوند.

ترامپ اوایل همین ماه گفت دولتش به آمریکایی ها توصیه می نماید از ماسک های خانگی یا وسایلی برای پوشاندن صورتشان برای جلوگیری از شیوع کووید-19 استفاده نمایند اما گفت اجرای این توصیه داوطلبانه است. او اضافه نمود: شما می توانید این کار را انجام دهید. شما مجبور به انجام آن نیستید. من انتخاب کردم که این کار را نکنم اما ممکن است بعضی از بعضی بخواهند این کار را انجام دهند و این هیچ مسئله ای ندارد.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 936

به "آرزوی بایدن،ترامپ حرف نزند متخصصان سخن بگویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی بایدن،ترامپ حرف نزند متخصصان سخن بگویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید