8 استایل فوق العاده زنانه بر اساس ترند لباس زمستانی 2024

به گزارش گروه سرگرمی، در آستانه فصل زمستان هستیم و انتخاب پوشاک زمستانه یکی از دغدغه های اصلی خانم های خوش سلیقه است. در انتخاب لباس زمستانی کارآمد بودن، راحتی و البته مد روز بودن آن جزو المان های اصلی است بنابراین مرور ترندهای دنیای مد و فشن می تواند به شما یاری کند تا استایل های زمستانی مد روز و مجذوب کنندهی را برای خودتان انتخاب کنید. سال جاری هم همانند سال های گذشته برندهای مطرح انواع کالکشن های زمستانی شان را در کت واک ها و ایونت های مد ویژه زمستان 2024 ارائه داده اند. در این مطلب با آنالیز کالکشن های زمستانی برندهای معروف دنیا مد، هشت ترند مجذوب کننده لباس زمستانی 2024 را با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

8 استایل فوق العاده زنانه بر اساس ترند لباس زمستانی 2024

پارچه های تارتان؛ ترند لباس زمستانی 2024

پارچه های تارتان سال جاری در کالکشن های زمستانی برندهایی همانند دیور و Burberry دیده شده اند. این پارچه های پرطرفدار که در پوشاک محلی کشور اسکاتلند جایگاه ویژه ای دارند نوعی پارچه های پشمی چهارخانه هستند. طرح این پارچه ها با عبور افقی و عمودی نوارهایی به رنگ های مختلف و در مقیاس های متفاوت شکل گرفته است و برای دوخت لباس های زمستانی می تواند بسیار مناسب باشد. دامن های پشمی تارتان، پالتوها و یا شگت هایی با پارچه های زیبا و رنگارنگ تارتان می توانند با توجه به مد زمستان 1402 آیتم های مجذوب کنندهی برای زمستان سال جاری باشند.

استایل سیاه و سفید؛ از ترندهای مجذوب کننده زمستان 2024

یکی از ساده ترین ترکیب های رنگی برای ست کردن در استایل های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز باشد به خصوص برای یک استایل شیک زمستانی. این استایل شیک سال جاری در میان ترندهای مجذوب کننده زمستان 2024 دیده می گردد و برندهای امپریو آرمانی، شنل و Chloé در کالکشن های زمستانی شان به سراغ این استایل مجذوب کننده و شیک رفته اند. برای داشتن یک استایل شیک سیاه و سفید در زمستان سال جاری می توانید یک پالتوی مشکی زیبا را با یک پلیور سفید ست کنید و یا یک کت زمستانی به رنگ سفید و سیاه را با یک بلوز مجذوب کننده یقه اسکی سفید به تن کنید.

کت های اپل دار؛ ترند لباس زمستانی 2024

کت های اپل دار را شاید بتوانیم آیتم هایی وینتج بدانیم که یادآور مد دهه 90 و 80 میلادی اند. برندهای سن لوران، Courrèges و Balenciaga در کالکشن های ویژه زمستان 2024 به سراغ این آیتم های نوستالژیک رفته اند. در استایل زمستانی می توانید کت های اپل دار و اورسایز را با شلوارهای جذب پارچه ای و بوت های چرمی شیک ست کنید تا این آیتم های اورسایز در استایل تان به خوبی متعادل شوند.

رنگ های پاستلی در ترندهای زمستان سال جاری

بسیاری معتقدند برای انتخاب رنگ لباس زمستانی باید به سراغ رنگ های شاد رفت؛ در زمستان طبیعت رنگی ندارد و درختان کم کم از برگ های پاییزی خالی می شوند و با بارش اولین برف زمستانی رنگ لباس هایتان در طبیعت خودنمایی خواهند کرد؛ بنابراین رنگ های شاد و مجذوب کننده می توانند در این فصل فوق العاده باشند. رنگ های لطیف پاستلی از جمله زیباترین رنگ هایی هستند که می توانید در زمستان به سراغشان بروید. این رنگ های مجذوب کننده در زمستان سال جاری جزو ترندهای محبوب هستند و برندهای Loewe، ژیوانشی و Paco Rabanne در کالکشن های زمستانی شان به سراغ این رنگ های زیبا رفته اند.

با توجه به این که در پالت رنگ سال 2024 رنگ های پاستلی جایگاه خاصی دارند یکی از برترین ایده ها برای استفاده از رنگ های پاستلی در استایل زمستانی این است که به سراغ پالتوهای زیبای فوتر یا پنبه ای و بعلاوه کاپشن های پافر با رنگ های پاستلی بروید. رنگ های پاستلی را می توانید با یک دیگر و یا با رنگ های سفید و طوسی روشن ست کنید.

ست های جین؛ ترند لباس زمستانی 2024

ترکیب آیتم های جین با یکدیگر یکی از دیگر ترندهای محبوب در زمستان 2024 است که برندهای Ami، Y/Project و ورساچه در کالکشن های زمستانی سال جاری شان به سراغ آن رفته اند. کت های جین آیتم های بسیار راحت و اسپرتی برای فصل زمستان هستند که سال جاری می توانید با توجه به ترند لباس زمستانی 2024 آن ها را با شلوار و یا دامن جین ست کنید و استایل های زمستانی مد روز و مجذوب کنندهی را برای خودتان بسازید. بوت های چرمی و بعلاوه کفش های کتانی ضد آب برترین آیتم ها برای ست شدن با استایل جین در فصل زمستان هستند.

استایل رتروی دهه پنجاه؛ بازگشت به دهه 50 میلادی در زمستان سال جاری

استایل رترو یکی از استایل های محبوب در دنیای فشن و مد است که در آن شما به سراغ المان هایی می روید که در دوره های تاریخی مختلف پوشیده می شده اند. بازگشت به استایل دهه 50 میلادی جزو ترندهای محبوب زمستانی سال جاری است که برندهای Bottega Veneta و دیور در کالکشن های زمستانی شان به سراغ آن رفته اند. برای داشتن یک استایل رتروی مجذوب کننده زمستانی به سبک دهه 1950 میلادی می توانید یک پالتوی کلاسیک بلند کمردار و یا یک ترنچ کت زیبا را با دامن میدی و بوت های بلند چرمی ست کنید.

ترکیب تناژهای مختلف رنگ بژ؛ از ترندهای محبوب زمستان 2024

استایل مونوکروم با تناژهای مختلف رنگ نود یکی از دیگر ترندهای زمستان 2024 است که برندهای هرمس، مایکل کورس و سن لوران در کالکشن های زمستان 2024 به سراغ آن رفته اند. رنگ نود (Nude) که در زبان انگلیسی به معنای لخت و برهنه است، شامل تمامی تناژهای رنگ پوست می گردد؛ از گل بهی کم رنگ تا رنگ بژ و برنزه در مجموعه این رنگ قرار می گیرند. معروف ترین و پرکاربردترین رنگ های نود در دنیای مد، این رنگ ها هستند: کرمی، گندمی، شیری، بژ، کاراملی، قهوه ای، صورتی خیلی روشن و…

برای داشتن یک استایل مجذوب کننده مونوکروم به رنگ نود کافیست آیتم های زمستانی تان را از تناژهای مختلف رنگ نود انتخاب نموده و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال ترکیب یک کت چرمی کرم با شلوار شیری پارچه ای و بوت های چرمی قهوه ای می تواند یک استایل مونوکروم شیک و مد روز زمستانی برای شما بسازد.

پارچه های خال دار؛ ترند لباس زمستانی 2024

از دیگر ترندهای محبوب زمستان 2024 می توان به طرح های خال دار اشاره نمود؛ برندهای Balmain، Miu Miu و Valentino در کالکشن های زمستانی سال 2024 از پارچه های خال دار در طراحی لباس های مجذوب کننده زمستانی استفاده نموده اند. پالتوها و کت های زمستانی که از پارچه های خالدار دوخته شده اند از جمله برترین آیتم های مد روز برای زمستان 2024 محسوب می شوند. سال جاری بعلاوه می توانید به سراغ پیراهن های خالدار بروید و آن ها را در استایل تان ست کنید. برای این که استایل تان با آیتم های خال دار مجذوب کننده تر و متعادل تر باشد بهتر است دیگر آیتم هایتان را تک رنگ و ساده انتخاب کنید.

و در آخر

در این مطلب با توجه به کالکشن های ویژه زمستان 2024 که به وسیله برندهای معروف دنیا معرفی شده اند، 8 ترند مجذوب کننده لباس زمستانی زنانه برا برایتان معرفی کردیم. آنالیز ترندهای نو و مد روز برای شما این امکان را ایجاد می نماید که برای چیدمان ست های زمستانی تان در انواع استایل های کژوال و رسمی ایده بگیرید. امیدواریم با مطالعه مطالب ارائه شده در این مطلب بتوانید ست های زمستانی مجذوب کننده و در عین حال ترند و مد روزی را برای خودتان بسازید و از روزهای زیبای زمستانی لذت ببرید.

منبع: vogue

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2272

به "8 استایل فوق العاده زنانه بر اساس ترند لباس زمستانی 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 استایل فوق العاده زنانه بر اساس ترند لباس زمستانی 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید