تجربه پیروز گردشگری نوستالژی در پیر 21 کانادا

به گزارش گروه سرگرمی، از فیلم ها گرفته تا موسیقی، از ماشین ها گرفته تا معماری، همه ما در حال استفاده از تکنولوژی جدید هستیم تا ما را به گذشته ببرد و نسخه های بهتری از تجربه های قدیمی را به ما تحویل دهد. ما نه تنها بیشتر به تاریخ علاقه مند شده ایم، بلکه مقیاس، غنا و تنوع تاریخچه ای که به آن علاقه داریم، در سی سال گذشته فوق العاده گسترش یافته است. پیش از این، تاریخ درباره خانه های باشکوه، جنگ ها، پادشاهان و ملکه ها بود. اما در حال حاضر می تواند درباره هر چیزی باشد؛ از یک مداد گرفته تا شربت افرا، از اسباب بازی گرفته تا کبریت ها، از آشپزخانه گرفته تا آجرها. گردشگری نوستالژی به افراد اجازه می دهد گذشته را دوباره دیدار نمایند، باعث می گردد رویدادهای غم انگیز تاریخی را در مقابل خود قرار دهند و به آن ها نزدیک تر شوند تا بتوانند خاطرات خوب را زنده نگه دارند. یکی از نمونه های پیروز گردشگری نوستالژی، یکی پیر 21 در کانادا می باشد.

تجربه پیروز گردشگری نوستالژی در پیر 21 کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

پیر 21 (Pier 21) یک مکان تاریخی ملی در هالیفاکس نوا اسکوتیا، منطقه گردشگری منحصر به فردی است که فرصت درک فرایند سخت مهاجرت اولیه را که انسان های زیادی مجبور به تحملش بودند، برای بازدیدنمایندگان فراهم می سازد. پیر 21 برنده برنده جایزه ملی برای بهترین جاذبه گردشگری در سال 2001، به عنوان یک مرکز یادگیری و یک مقصد گردشگری اطلاعاتی و تجربی کار می نماید و فرصتی ارائه می دهد تا نگاه عمیقی بیندازند به آنچه مردم بیش از یک میلیون سال پیش تحمل می کردند تا یک زندگی جدید را در کشوری جدید بسازند. همچنین شامل مکانی است برای ادای احترام به اعضای نیروی مسلح کانادا که در جنگ جهانی دوم شرکت کردند.

پیر 21 که نخستین بار در سال 1928 به عنوان دروازه کانادا برای مهاجران استفاده شد، در سال 1971 بسته شد. وقتی کشتی ها می رسیدند، مهاجران آخرین مرحله ای که آنان را به سمت زندگی جدیدشان سوق می داد، آغاز می کردند. بیش از 250 نفر یکباره از کشتی پیاده می شدند و برای مصاحبه به سمت سالن اجتماعات می رفتند و از آن جا راهی اتاق معاینه می شدند. اگر پیروز می شدند، می توانستند با قطار به مقصد نهایی خود بروند. در طول جنگ جهانی دوم، پیر 21 به عنوان نقطه عزیمت گروه هایی که با کشتی به اروپا آمده بودند تا در جنگ شرکت نمایند، استفاده می شد. امروزه مکانی که در عرشه کشتی جنگ جهانی دوم واقع شده است، وسیله ای است جهت ادای احترام به اعضای نیروی نظامی کانادا که برای حفظ آزادی افراد بسیاری جنگیدند. در سال 1999، پیر 21 به منظور ادای احترام به مشارکت های مهاجران در سازندگی کشور کانادا و اذعان فداکاری گروه های نظامی کانادایی دوباره افتتاح شد. امروز پیر 21 یک انجمن غیرانتفاعی است که خدمات متنوعی را به گروه های دارای علایق خاص، بازدیدنمایندگان و افراد محلی ارائه می دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 626

به "تجربه پیروز گردشگری نوستالژی در پیر 21 کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه پیروز گردشگری نوستالژی در پیر 21 کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید